Wij staan voor je klaar! 🌞

Heb je een vraag over een product, je bestelling of levering? Wij helpen je graag verder! Op onze ''Veelgestelde vragen'' pagina hebben we veel vragen al voor je beantwoord.

Houd er rekening mee dat onze klantenservice en magazijn gesloten zijn op Nieuwjaarsdag. Bestellingen die zaterdag 30-12 na 15:00 uur zijn geplaatst worden verwerkt op dinsdag 2 januari (exclusief vertragingen).

Vertragingen rondom feestdagen

*Let op! Vanwege de drukte rondom de feestdagen kan jouw pakket 1 tot 3 werkdagen vertraging oplopen door de enorme drukte. Uiteraard proberen wij vertragingen te voorkomen door jouw bestelling op tijd mee te geven aan de vervoerder, maar helaas vallen vertragingen buiten onze macht. Heb je na 5 werkdagen nog niks ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via info@reismonkey.nl. Bedankt voor je begrip!

Ik heb een gratis artikelen ontvangen tijdens de Black Friday week, moet ik deze ook retourneren?

Als je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht en er is een cadeau en/of gratis product aangeboden door ons, dien je de volledige bestelling, inclusief het cadeau, te retourneren wanneer je onder het drempelbedrag komt. Bijvoorbeeld: vanaf 65 euro krijg je een gratis cadeau. Jij wilt 1 artikel van 20 euro retourneren. Je komt dan uiteindelijk op 45 euro. Dit is onder het drempelbedrag waardoor je geen recht meer hebt op het cadeau. Mocht je onder het drempelbedrag komen en het gratis artikel niet retourneren, dan wordt de reguliere verkoopprijs van het retourbedrag afgetrokken. Twijfel je of je het cadeau ook terug moet sturen? Neem contact met ons op.

Meld hier je retourzending aan

Vind je het fijner om een mail te sturen? Ons emailadres is info@reismonkey.nl.