Garantie - Reismonkey

Garantie

Is je product kapot en denk je dat dit komt door een product- of fabricagefout? Dan controleren wij graag of het binnen de garantietermijn en -voorwaarden valt. Om dit te controleren neem je contact op met de klantenservice via info@reismonkey.nl. Vermeld in je e-mail altijd je ordernummer en voeg een foto toe van het defect. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Wanneer het product kapot is gegaan door verkeerd gebruik, normale slijtage, of ongeautoriseerde reparaties, dan vervalt de garantie. Wij behouden het recht garantie aanvragen te weigeren.

Garantietermijn

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt een garantietermijn van 3 maanden vanaf het moment van aankoop. Naast onze garantie, geldt voor bepaalde artikelen ook de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de fabrikant van het artikel. De fabrikant kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. De garantietermijn kan dus verschillen per product. De garantietermijn staat altijd aangegeven bij het desbetreffende product.