Garantie

Is je product kapot en denk je dat dit komt door een product- of fabricagefout? Dan controleren wij graag of het binnen de garantietermijn en -voorwaarden valt. Om dit te controleren neem je contact op met de klantenservice via info@reismonkey.nl. Vermeld in je e-mail altijd je ordernummer en voeg een foto toe van het defect. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Indien je een product defect hebt ontvangen, meld dit altijd binnen 7 dagen na ontvangst zodat we je garantie aanvraag kunnen verwerken. Na 7 dagen kunnen wij garantie aanvragen weigeren. Wanneer het product kapot is gegaan door verkeerd gebruik, normale slijtage, of ongeautoriseerde reparaties, dan vervalt de garantie. 

Wanneer wij hebben beoordeeld dat een product kapot is gegaan door product- of fabricagefouten leveren wij altijd een vervangend exemplaar of kan er, in overleg, gebruik worden gemaakt van een tegoedbon. 

Garantietermijn

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt een garantietermijn van 6 maanden vanaf het moment van aankoop. Naast onze garantie, geldt voor bepaalde artikelen ook de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de fabrikant van het artikel. De fabrikant kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. De garantietermijn kan dus verschillen per product. De garantietermijn staat altijd aangegeven bij het desbetreffende product.

Indien een product defect is gegaan, laat dit altijd binnen 7 dagen na het defect aan ons weten. Wij behouden het recht garantie aanvragen te weigeren.