Veelgestelde Vragen

Veelgestelde vragen

Vragen over je bestelling

Bestelling en levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

Wat zijn de verzendkosten?

Ik ben een kortingscode vergeten, kan dit nog worden toegepast?

Ik heb een bestelling met een pre-order besteld, wanneer kan ik het verwachten?

Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu

Track & trace

Met welke verzendpartij verzenden jullie?

Waar vind ik mijn track & trace code?

De track & trace geeft aan dat het geleverd is, maar ik heb niks ontvangen, hoe kan dit?

Ruilen en retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Kan ik mijn product ruilen?

Wie is verantwoordelijk voor de retourkosten?

Ik was meerdere keren niet thuis en het pakket is daardoor teruggestuurd, wat nu?

Ik heb mijn pakket niet op tijd afgehaald bij een servicepunt, wat nu?

Kan ik mijn pakket weigeren (aan de deur)?

Ik heb een gratis artikel ontvangen, moet ik deze ook retourneren?

Samenwerken

Kan ik ook gastblogger worden bij jullie?

Doen jullie aan affiliate marketing?

Ik heb een tof product die perfect past bij jullie webwinkel, doen jullie ook aan samenwerkingen?

Kan ik ook adverteren op Reismonkey?

Hebben jullie ook een mediakit?