Als je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht en er is een cadeau en/of gratis product aangeboden door ons, dien je de volledige bestelling, inclusief het cadeau, te retourneren wanneer je onder het drempelbedrag komt. Bijvoorbeeld: vanaf 75 euro krijg je een gratis cadeau. Jij wilt 1 artikel van 20 euro retourneren. Je komt dan uiteindelijk op 55 euro. Dit is onder het drempelbedrag waardoor je geen recht meer hebt op het cadeau. Mocht je onder het drempelbedrag komen en het gratis artikel niet retourneren, dan wordt de reguliere verkoopprijs van het retourbedrag afgetrokken. Twijfel je of je het cadeau ook terug moet sturen? Neem contact met ons op.
Retourneren kan binnen 30 dagen na besteldatum.
Producten dienen in originele staat te zijn en te voorzien van originele labels en etiketten voor correcte retourverwerking
De verpakking mag niet beschadigd zijn en moet in originele staat worden aangeleverd.
De te retourneren artikelen bevatten geen gebruikerssporen, ritsen die vastgelopen zijn worden geweigerd als retour. Problemen met een rits? Neem contact op met info@reismonkey.nl en stuur een foto mee
Bestellingen uit Nederland en België:
- Meld je retour aan via deze link
- Vul je gegevens in en het item dat je retour wil sturen met de retourreden
- Je kunt het label afrekenen en uitprinten. Vervolgens plak je deze op de doos (je kunt dezelfde doos gebruiken) over het oude label en lever je het af bij het service punt bij jou in de buurt.
- Geen printer? Geen enkel probleem. Kies uit PostNL of DHL paperless. Je ontvangt een barcode in je mail, deze laat je scannen op het pakketpunt. Daar plakken ze een label voor je op de verpakking.
- Na ontvangst storten we het aankoopbedrag z.s.m. (en uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de retour) terug via de betaalmethode waarmee je betaald hebt.
- Heb je nog andere vragen? Stuur een mail naar info@reismonkey.nl en wij helpen je verder.
Zorg er voor dat jouw pakketje is voorzien van een track & trace code. Het versturen van jouw retour via brievenbuspost, waarbij je geen track & trace code krijgt, is op eigen risico. Voor (de kosten van) de retourzending ben je als klant zelf verantwoordelijk.
Voldoen de geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden, dan kunnen we jouw retourzending helaas niet verwerken. Wij behouden het recht om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd. In dat geval nemen we altijd contact met je op.
De bestelde artikelen kunnen niet worden omgeruild voor een ander artikel. Wil je toch graag een ander artikel? Wij raden aan om het gewenste artikel direct te bestellen voor een snelle afhandeling. Je kunt in de tussentijd het item dat je wilt ruilen retour sturen. Wanneer je geretourneerde artikel voldoet aan de voorwaarden, krijg je het aankoopbedrag terug.
Indien je hebt gekozen om een pakket naar een servicepunt te sturen, ben je zelf verantwoordelijk voor het op tijd afhalen van je pakket. Wanneer het pakket niet op tijd is afgehaald en wordt teruggestuurd, worden de extra gemaakte verzendkosten voor het nogmaals opsturen (9,99 incl. btw) doorberekend. Dit geldt ook voor het foutief invoeren van een postcode of adres.